Stížnosti
Procedura řešení stížnosti
Každá stížnost nahlášená klientem (v písemné formě) je předmětem šetření oznámeného subjektu NB 1023. NB 1023 stížnost zaeviduje a provede následnou analýzu. O zahájení analýzy stížnosti je klient písemně informován. Pokud je stížnost shledána oprávněnou, následuje proces přijetí příslušných nápravných / preventivních opatření. Jakmile jsou k dispozici výsledky analýzy stížnosti, je klient informován o výsledcích a následných opatřeních provedených NB 1023. V případě, že je stížnost vyhodnocena jako neoprávněná, obdrží klient příslušné odůvodnění, které k tomuto rozhodnutí vedlo. V rámci procesu vyřizování stížnosti rozhoduje jmenovaný tým NB 1023 také o nutnosti informovat příslušný orgán o předmětu stížnosti a souvisejících opatřeních. Schéma procesu vyřizování stížností je uvedeno níže.